- je určený pre použitie v zdravotníckych ambulanciách a klinikách
- pacienti sa identifikujú prostredníctvom čipových kariet na dotykovom termináliumiestnenom v čakárni (systém pre nich generuje postupné jedinečné číslo, podľa ktorého sú volaní do ambulancie, pričom súčasne zadávajú druh vyšetrenia, na ktoré sú objednaní)
- systém neustále umožňuje aktuálny prehľad o čakajúcich pacientoch,o druhoch vyšetrení na ktoré pacienti čakajú,prípadne o potrebe uprednostniť niektorých urgentných pacientov
- údaje o čakajúcich pacientoch môže súbežne využívať lekár, zdravotná sestra, prípadne iný pracovník ambulancie,
- čím sa zefektívňuje využitie pracovného času, ordinačných hodín a maximalizuje sa počet uskutočnených lekárskych výkonov (umožňuje predom byť pripravený (zdravotná dokumentácie, nástroje) na nasledujúce vyšetrenie -ešte pred vstupom pacienta/ klienta do ambulancie)
- umožňuje vytváranie reportov, čím sa získava absolútny prehľad o počte a druhoch uskutočnených vyšetrení, čím sa uľahčuje objednávanie pacientov a rozvrh práce
- zabezpečuje organizáciu prichádzajúcich pacientov a minimalizuje dobu ich čakania, čo prispieva k ich spokojnosti s efektivitou a flexibilitou poskytovaných služieb
- software systému SEPPA je plne prispôsobiteľný potrebám a požiadavkám zákazníka
- personifikácia identifikačných čipových kariet pacientov je samozrejmosťou- zákazník si sám určuje potlač týchto kariet (logo zdravotníckeho zariadenia, prípadne iný tematický obrázok)
Ak Vás táto ponuka zaujala, alebo potrebujete viac informácií, budeme radi ak nás kontaktujete.